Zima už je v tahu....

Každý prožívá konec zimy a přípravu na novou sezónu jinak. Například já jsem zahájil motorkářskou sezónu tím, že jsem prodal motorku.... Ano přátelé, na modré "bandasce" mě už neuvidíte, zrovna dnes si pro ni přijel nový majitel. Ale nebuďte smutní, pořád mám ještě malého Zeda a také velkou chuť se s vámi všemi vidět na jarním MOTOSCUKu. Původně avízované místo na přehradě Pastviny nevyšlo, majitel jinak velice pěkného objektu k rekreaci, má potíže s pronajímatelem přilehlé restaurace a tudíž nám nebyl schopen garantovat požadované služby.
Po dlouhém a únavném pátrání jsme našli vhodný objekt, jako stavěný pro naše potřeby. Jedná se o Chatu Brněnka ve vesnici Vernířovice, kousek od Šumperku a Velkých Losin. K dispozici je dostatečná kapacita ubytování (až 60 lůžek), prostorná jídelna, sloužící také jako společenská místnost a v neposlední řadě vyhřívaný bazén.V okolí je mnoho krásných míst a ještě krásnějších silnic, které určitě potěší každého milovníka jedné stopy. Účast a duchovní službu přislíbil Jindřich Černohorský a věřím, že nás potěší také něčím ze svého hudebného autorského repertoáru.
Pro zájemce je možnost přijet už ve čtvrtek večer. V pátek bychom pak mohli podniknout delší projížďku s nějakou zajímavou exkurzí. Fárání do dolu to tentokrát nebude, ale co takhle exkurze do útrob vodní elektrárny, nebo návštěva jediné ruční papírny u nás ? ......
Takže mailujte, pište, hlašte se na webu, mailem ještě přibudou informace o ceně za akci a o záloze.

Za realizační tým se na vás těší

                                                        Vladimír